00:08 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

هیوندای موتورز

فراخوان جنرال‌موتورز در چین به علت نقص در سیستم تعلیق
پایگاه خبری راد: شرکت آمریکایی جنرال‌موتورز در چین بالغ بر ۳.۳ میلیون دستگاه خودروی بیوک، شورولت و کادیلاک را به دلیل نقص فنی در سیستم تعلیق فراخوان داد.
نیسان در آمریکا فراخوان داد
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی نیسان ژاپن بالغ بر ۲۱۵ هزار دستگاه خودرو را در ایالات متحده آمریکا تحت تاثیر نقص فنی و احتمال احتراق خودرو فراخوان داده است.
کِشنده هیوندای با فناوری سلول‌سوختی سال ۲۰۱۹ معرفی می‌شود
پایگاه خبری راد: شرکت هیوندای به انتشار تصاویری از کشنده مبنی بر فناوری سلول سوختی خود اقدام کرده که قرار است در سال آینده ۲۰۱۹ میلادی معرفی شود.
نقص فنی در سوئیچ و استارت هزاران خودروی نیسان
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی نیسان بیش از ۱۶۶ هزار دستگاه خودروی فروخته شده در آمریکای شمالی را به علت نقص فنی در تغییر وضعیت سوئیچ و استارت فراخوان داد.
مدل ۲۰۱۹ هیوندای النترا در راه است+عکس
پایگاه خبری راد: خودروی هیوندای النترا مدل ۲۰۱۹ با تغییر و تحولات چشمگیری از لحاظ طراحی ظاهری و فنی راهی بازارهای جهانی خواهد شد.
وانت سانتاکروز هیوندای هم می‌آید+عکس
پایگاه خبری راد: شرکت هیوندای موتورز اعلام کرده است که می خواهد تا سال ۲۰۲۰ میلادی پیکاپ جدید خود را تحت عنوان سانتاکروز معرفی و رونمایی کند.
هیوندای کنا؛ نخستین خودروی کامپکت برقی در جهان
پایگاه خبری راد: خودروی برقی هیوندای کنا (Cona) قرار است پس از رونمایی در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ در معرض دید بازدیدکنندگان قرار بگیرد.
صفحه قبل | صفحه بعد